Viime viikon painonvartijat punnituksessa oli paino noussu 100 grammaa. Kyllä se oikeasti otti päähän vaikka tasan tiesin sen johtuvan liikunnan aloittamisesta sekä menkkojen läheisyydestä. Mulla kun aina kerää nesteitä aina kierron tietyssä vaiheessa. Nyt pitäis kyllä painon olla menny alaspäin. Oon suht kivasti selvinny tämänkin viikonlopun, ainoastaan kanelikorppuja tuli vedeltyä yllin kyllin eli liikaa. Tänään kahvilassa kieltäytyin ihanan näköisestä leivoksesta  ja nostan hattua itselleni.

Alleja oon kokeillu muutaman kerran, siis sillai kun oon syöny jotakin hieman rasvaisempaa tai jonkun herkun. Ei se ainakaan mitään ripulia ole tehny mulle, korkeintaan vähän löysemmän olomuodon. Muistan kun joskus varmaan yli kymmenen vuotta sitten kokeilin sitä xenikalia ja kunnon rasvaripulilla olin. Siitä jäi vähän kammo itselle.. Punnitusta odotellessa..