Joo siis tänään marssin reippaana paikkareihin, ties monettako kertaa... Eihän tästä itsekseen mitään tule ja kiitettävät lukemat vaakaan rävähti 123,2!! Meidän vaakan aamupaino aina näyttää sen pari kiloa vähemmän, joten jatkan ainakin toistaiseksi oman vaakan tulosten merkkailua. Täytyy kuitenkin tänne laittaa väliaikatietoja paikkareiden tuloksista. Meitä naisia oli siellä kun pipoa, tuntuu tämä läskiongelma muillakin olevan! Jotenkin tää systeemi tuntuu luonnollisemmalta kuin se nutrilett kuuri. Sen jälkeen mopo kyl karkas ihan totaalisesti käsistä..

Oon työkaverin kanssa innostunu kuntoilemaan, ollaan salilla käyty pari kertaa ja sulkista pelailtu. Ihan pokkana oon menny mukaan enkä yhtään ole ajatellu muiden ajatuksia minusta... ajatelkoot mitä tykkäävät, on minullakin oikeus liikkua! Ja hitsi kun on kiva työkaveri, sellainen langanlaiha mukava ihminen, mun personal trainerini eikä sitä tunnu häiritsevän ollenkaan mun lihavuus. Itse asiassa sanoi viimeeksi, että olen notkeampi kuin hän. Joo, oon muuten tosiaan ollu aika notkea aina. Tietty läskit vaikeuttaa liikkumista ja ulottuvuutta mutta joka tapauksessa suht hyvin taipuu..

Huomenna sit eka power start viikko käynnistyy, pidän peukkuja itselleni!