Painonvartijoissa oli eka viikolla tippunut 1.2 kiloa! Oon tyytyväinen eikä ollu yhtään hankalaa. Siellä on alkuun sellainen 4 viikon pikastartti, jossa syödään 18 pistettä päivässä. Oon pysyny melkein joka päivä pisteissä mut eilen illalla meni yli kun menin paistamaan lapsille yrttivoipatonkeja. Joo siis tosi järkevää toimintaa itseltä, kun minä niistä tykkään eniten. En muuten taas osannut lopettaa syömistä vaikka olin niin etukäteen ajatellut. Olin päättäny syödä kaksi siivua mutta 10 meni. Tää on minun perusongelma, josta just keskusteltiin ravitsemusterapeutin kanssa..

Kävin siis taas sillä terapeutilla ja olin vastannu erääseen syömistapakyselyyn, vastaukset oli (mitkä kyllä jo itsekin tiesin) että ahmimistyyppistä syömistapaa on, mutta ei sairaalloista sellaista. Hän sitten tarjosi minulle mahdollisuutta laihdutusleikkaukseen ja oikeastaan vähän kauhistelin sitä mielessäni.. tässäkö jamassa minä nyt olen etten itsekseni pysty enää laihduttamaan. Hitto! Siis oikeasti en mä halua sitoutua syömään kahta desiä kerrallaan loppuelämääni. Toisaalta kaikki ne jutut joita olen lukenut ja kuullut kertovat siitä kuinka elämän laatu paranee keikkauksen jälkeen. No, lupasin kuitenkin miettiä asiaa ja tapaamme maaliskuun lopulla seuraavan kerran..

Nyt on tullut uutta sietoa siitä "läski-kampanjasta"  Mä tosiaan meinaan osallistua.. alla linkki uutiseen:

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/myy-liikakilosi-punnitukset-alkavat-pian/167177